Saturday, March 5, 2011

kawan kawan .







*terdiam*


*terus terdiam*


*backspace*
*backspace*
*backspace*




apa yang kau sebenarnya ?
kepuasan menurut hawa nafsu engkau ?
sanggup kau buat kawan kawan kau merana kerana kau ?


ohh . maaf . ayat diatas ayat carca marba . ayat ugutan .
aku , kau , saya , awak , mereka dan kita , pernah berkawan :)


tidak mengira siapa kawan kawan engkau .
dlm pertemuan , pasti ada perpisahan , dalam perpisahan , pasti ada air mata 
dalam gelap , ada cahaya , dalam cahaya , pasti ada nur ,
dalam persahabatan , mesti ada kasih , dalam kasih ada kasih sayang .


tak perasan ?
mari aku tunjuk kau .


Ali sedih dan menangis bila dapat tahu kawan dia meninggal dunia .


apa yang ali cuba luahkan ?


air mata .
kasih sayang .
kegelapan dalam kesedihan .
cinta :)


kita sayang dengan kawan kawan kita
kau sayang ?
aku sayang .


kita cinta dengan kawan kawan kita
kau cinta ?
aku ? errr .


pernah tak kita jatuh cinta dengan kawan kita sendiri ?




====ORANG DEWASA CAKAP===
erghh . okay aku tahu ini agak pelik .
siapa aku baru pemuda 16 tahun berani berkata dengan cinta .
tolonglah .
cinta pemuda zaman sekarang dah tercemar .
penuh dengan maksiat . penuh dengan zygote . penuh dengan syaitan .
penuh dengan gelak ketawa keganasan jahat .


jangan pernah kau bilang tentang cinta , wahai budak budak !
masuk bilik dan cuba untuk belajar


==============================


bukan semua orang dewasa .
masih ada manusia yang punya pemikiran sebegitu .
ada yang punya pemikiran terbuka .
itu yang aku suka .


suka hati aku la nak cakap pasal cinta ke cintan ke mee cintan
ada aku urus tentang hal peribadi awak ?
jika tiada sila diam dan boleh pergi
pintu keluar ada di sebelah kiri tanda X tu :)


*berbalik pada topik asal*


saya suka awak . awak suka saya ?
TAK .
:(


*berlalu pergi*


SAYA TAKNAK INGAT PASAL AWAK LAGI .
GO AHEAD !


perlu ke kita rosakkan persahabatan hanya disebabkan cinta bangsat ?
should we break our friendship only just because unacceptable love ?


pikir dalam dalam . siapa diri kita .
kau masih teman aku dan kita masih sahabat 
mari kita "berpeluk pelukan di facebook"
dan cuba luruskan jalan kebenaran .


see ?
cinta kadang kadang perit .
cinta kadang kadang macam pedang STARWARS .
kau jangan risau , aku dah tak larat nak main dengan cinta monyet .
aku cukup puas dan panas dengan cinta monyet .
sebab cinta monyet sangat monyet dan bangsat =_="




cinta itu adalah anugerah <-- aww teringat cerita indonesia :D
terserah kepada kita , awak , kau , kau dan cow !
untuk memastikan cinta adalah nikmat dari Allah , bukan dosa dari syaitan :)


jom berjabat tangan .
saya hanif jamal , asal ipoh , hensem tapi busuk :D
awak ?




na na na na na na ewah ewah ewah :D








UGRHH NAK TERBERAK LA PULOK

1 comment:

  1. wahh, pendapat dia walaupn x seberapa bernas, tp ada juge logiknya XD

    ReplyDelete