Saturday, March 5, 2011

aku dah berubah .

akulah zombie penari kebudayaan HARHAR .











manusia adalah hasil dari ovum dan sperm manusia .
manusia akan sering berubah .
dari gemuk hingga kurus .
dari gedempol hinggalah ke muka yang cengkung .
dari hensem hinggalah ke kurang hensem .


aku hanya mampu menilai perubahan orang .
sedangkan aku ?


kawan kawan aku banyak cakap
hanep , kau dah berubah .


ye ke ?
bila masa ?


persekitaran aku berubah .
kawan kawan aku pun banyak dah berubah .
i mean . err , i got new friends :D


ohh .
orang sekeliling aku selalu merungut tentang suara aku


awww garaunye suara hanep macam bruce lee
aww hanep suare u seksi macam david blaine
aww hanep i suke suare u ala ala tony jaa .
nape suara hanep tu macam katak je
erghh ni sape ni hanep ke bapak die ? awat sama je suara .


see ?
aku dah berubah :)
aku cuba untuk berubah . aku malas mahu duduk dalam balang kaca .
kalau dulu ada peribahasa :
BAGAI KATAK DIBAWAH TEMPURUNG 


hari ini ada pepatah baru :
BAGAI KATAK DI DALAM BALANG KACA .


aku adalah katak .
dunia aku adalah balang kaca .
aku bisa melihat apa yang ada dalam dunia ini .
tapi aku hanya boleh melihat . melihat .


balang kaca ? mewakili internet rumah aku :)
aku boleh nampak macam macam :)
tapi aku tak pernah mencuba .




hari ini , saat ini . aku tanamkan dalam diri aku .
berani kerana benar , takut kerana salah .
mencuba perkara yang benar , anda selamat .
mencuba perkara yang salah , anda bangsat dan habislah :)


aku cuba untuk berubah demi masa depan .


kalau hari ini orang cakap aku ni gatal 
kalau boleh suatu hari nanti aku nak orang cakap aku baik .


kalau hari ini orang cakap aku kelam kabut
suatu hari nanti aku harap orang boleh cakap aku ini baik .


kalau hari ini orang cakap aku ni bodoh sombong 
suatu hari nanti aku harap orang boleh cakap aku ni baik .


kalau hari ini orang cakap aku ni sombong
suatu hari nanti aku harap orang boleh cakap aku ni baik .


kalau hari ini orang asyik mengutuk aku je sentiasa ,
suatu hari ini kalau aku dah mati , orang tak dah pikir aku dah .
senang aku dalam kubur nanti .




awak semua , jangan risau , aku dah berubah ?
aku masih ingat Tuhan , masih ingat kamu , kamu , kammm ... kaaaa .. kkk .. 
urghh .


penat kan menulis blog ?
aku mahu tidur .




*SEBENARNYA APA YANG CUBA AKU TERANGKAN INI BAHAHHAHAHAHHAHA AKU SENDIRI PON TAK PAHAM APA YANG AKU TULIS*




kenapa hari ini post aku semua berunsurkan negatif ?
macam G6 macam macam G6 betol :)






terserah kepada otak fikiran masing masing .
ini hak saya untuk menulis
tapi anda semua ada hak untuk menilai hasil tulisan saya .
teruskan memberi tanggapan sendiri .
senyum sokmo :D

1 comment:

  1. erkk..suke glerh part "bodo sombonkk" tu...bhahahahahaha

    ReplyDelete