Wednesday, December 8, 2010

konspirasi hantu dan sekutu sekutu bangsatnya .



orang cakap zaman sekarang mana ada hantu .
ada orang cakap zaman sekarang wujud lagi hantu .

tapi bila sembang pasal jin dan syaitan .
semua terdiam . semua ternganga .

*hantu tu jin laa weh hadoyai*

baru tadi aku sembang sembang dengan daddy aku pasal hantu .
dia cakap mcm ni :

hanep . dgn hantu kita tak boleh takot sangat , nanti dia pijak kepala kita .
hanep . tapi kita tak boleh berani sangat , nanti susah .

*ini pendapat aku . bisa dibangkang atau dihina*

tadi awak sembang tak boleh takut sangat ,
pastu awak sembang lagi jangan berani sangat .

awak cakap macam tu terus aku jadi bengong . mana satu nihh ?
kene berani ke kena sedang sedang ?

sumpah aku jujur . aku tidak pernah jumpa hantu . 
dan tidak pernah teringin mahu berjumpa dengan hantu  .
cuma aku ni hanya lihat video video hantu yg ada dalam tong internet .
itupun semua karangan karangan manusia . yang real real susah nak dapat .

*sebab zaman sekarang zaman edit zaman fake*

sebab itulah ada pak cik aku ada cakap :
orang zaman P Ramlee itu jauh lebih beruntung dari orang zaman Siti Nurhaliza
sebab semua benda benda segar memang susah nak dapat .

sebagai contoh : hantu laa . zaman sekarang ni memang susah nak jumpa hantu
sebab semua orang boleh jadi hantu .
semua orang mahu jadi hantu
semua orang berkelayakan tinggi jadi hantu .

jadi sekarang ni kau nak cakap hantu dan manusia ini SAMA LAA YE ?
*entah laa . aku tak pasti . bilang lahh apa yg kau mau . aku tidak protes*

cuma satu je aku nak cakap . tidak kisah anda mau dengar atau tidak .
itu hak propagatif anda . 

jika awak rasa awak itu penakut , cubalah berpura pura jadi berani .
sebab benda yang berani itu sebenarnya adalah penakut , seperti kita :)

OKEY SEMUA MESTI PELIK KENAPA AKU TIBA TIBA POST PASAL HANTU NI KAN ?
YEE AWAK PANDAI SEBAB SAYA BARU LEPAS TENGOK CITE HANTU .

*jadi memang perlu banyak merepek*





No comments:

Post a Comment