Monday, December 6, 2010

happy muharam and i am useless .




assalamualaikum wr wb .
salam maal hijrah 2011 ehhh salam maal hijrah 1432


sembang pasal ini baru mau tulis salam ?
bagos munafik benar hanif jamaluddin .


*pause*


tahun lepas dah lepas . tahun baru baru datang 
buku lama naik ke langit . buku baru turun dari langit .


*menguap*


aku rasa dah berwarna warni buku amalan aku tahun lepas .
warna hijau puteh kuning biru merah semua ada cukup sempurna .
konspirasi warna warna dosa yang dah aku buat .
memang cukup banyak . sangat sangat sangat banyak .


dosa aku pasal jadahdkajsdsakassdhsjakdh
dosa aku pasal eqeyqwteywquteuqwyteywqu
dosa aku pasal mvx,mv,nxc,mnbnb4nmwq


*gilaa apa nak bgtau orang apa dosa awak*
*bodoh namanya itu yaa adik adik*


oleh itu dengan secara tidak sengajanya . atau mungkin aku sengaja 
aku ingin terus terang . terang menerang tanpa ada konspirasi tersembunyi .
aku ingin mohon ampun dan maaf kepada semua warga dunia yang telah aku 


buat dajal buat kianat sampai ada yang nanges .
buat kau yang telah aku kutok depan depan
buat diorang yg aku cilok pemadam tapi tak pulang2 sampai sekarang
buat awak2 yg telah aku jadikan bahan konspirasi penghinaan mulut aku .
*ok ape kutok depan depan . kutok belakang2 lagi bodoh dan pengecut kan ?*




aku mintak maap juga dekat manusia manusia terutama :


err member facebook .
err member jiran aku
err member sedara mara aku
member member sekolah aku
rukun tetangga family aku .


sebab apa ? HAHAHA . sebab diorang ni terpaksa jadi mangsa simbahan puji pujian aku .
tak paham ?


aku sebenarnya hensem orangnya .
aku sebenarnya macho dan berkeyakinan orangnya .
aku hensem tapi korang je tak sedar .
aku ni baik dan peramah orangnya tapi itulah orang taknak kan nak buat mcmne .


puji puji bangsat itu adalah dari aku . haha .
kasihan mereka semua . terpaksa menjadi tempat penyimbahan puji pujian .
terpaksa jadi tempat utk aku melepaskan puji diri sendiri aku .


hanif jamaluddin disini ingin memohon ampun .






*semakin menguap*


jujur aku memang mengantuk . bergerak ke hadapan .
ahlan wah sahlan ! (betol ke ni ?)







5 comments:

  1. dosa kau psl kutuk aku tak habis lg =)

    ReplyDelete
  2. mcm sedih je ayat kau hanep
    hanep, belanja belanja belanja belanja

    ReplyDelete
  3. jgn risau . aku tak sedih :)
    ehh sufina . para addicted tumblr je tau gambar tu bahahahaha .

    ReplyDelete