Sunday, December 5, 2010

hanif jamaluddin gedik buat post gedik .

jam dinding jam teknologi . 
tunjuk jarum panjang nombor 3 
tunjuk jarum pendek nombor 2 .


5 disember memang penat terasa di badan . mau tak nya .
2 kali aku bantai wayang habis habisan . perghhh pening kepala .
ngangkung dengan Narnia The voyage of trader amende entah susah sangat .
puas memang puas laa .


tapi bukan itu yang mahu aku sampaikan .


cuma nak kongsi perasaan 
cuma nak kongsi perasaan
cuma nak kongsi perasaan


*gedik tak 3 ulangan ayat diatas ? berkongsi GELI NYA AKU*


cuba anda pergi beli sesuatu yang anda sayang dan anda suka .
aku bagi contoh : NASI GORENG AYAM (sebab aku suke ini benda)


dan cuba kau campurkan benda diatas dengan barang yang anda tidak suka .
aku bagi contoh : SUSHI (SUMPAH AKU BENCI SUSHI HANYIR)


tolong gaulkan keropok mamee awak dengan sushi awak .
kemudian masukkan dalam pinggan .
kira kira awak mau ke makan campuran nasi goreng ayam dengan sushi tu ?


*munafik jika engkau cakap kau sanggup untuk makan semua itu*


pesongkan sedikit kepala hotak . dan cuba tenang dan pikir dengan hebat dan matang .
bayangkan mamee itu adalah orang yang kau sayang .
bayangkan sushi itu orang/benda yang paling anda benci !!


dapat kata kata aku ? (bahasa omputeh : got it my words ? betoi ke aku tulis ni ?)


mana lagi sedap ? mana lagi tak cepat hanyir ?
sushi atau nasi goreng ayam ?


mana lagi kenyang kalo makan ?
sushi atau nasi goreng ayam ?


apa yang aku cuba sampaikan .
jangan awak pandang sushi itu sebagai satu benda negatif .
jangan awak membangga-banggakan nasi goreng kampung itu sebagai satu kebanggaan .


awak kena ingat ,
ada orang makan sushi sebab sushi itu memang kena dengan selera lidah dia .
ada orang meminati sesuatu benda yang awak paling benci .
jadi janganlah awak pandang dia sebagai satu medium yang menagung-agungkan benda yang awak tak suka .


biar kita terpaksa memahami orang .
jangan paksa orang untuk memahami kita .


*AKU BERANI GIGIT JARI AKU 2 JAM GERENTI KORANG MEMANG TAK PAHAM*


ok aku jujur . ada sahabat aku yang "merajuk" sebab perangai aku .
ok fine . awak bacalah ini . ni khas utk awak :)
aku tak kesa kau nak cakap aku ni


gedik hanep buat post ni jatuhkan maruah i je
bodoh hanep buat post ni pergi mampos laa anda
bengap hanep macam pompuan je buat post ni .
kelam hanep kau nak bagitau 1 dunia pasal aku ?




*OKEY TOLONG JANGAN PIKIR APA APA*
*INI POST SAHABAT BUKAN CINTAN CINTUN*



==========================

post ini utk awek ke jantan ?
awek laa hishh malu aku 
relaks laa . aku pon errr .
apaaa ???
errr ....
apaa ???!!!
GELI TENGOK POST KAU NI . GEDIK SEMACAM .
grrrrrrr

4 comments:

  1. aku tak paham
    walaupun aku paham
    tp yg tak paham lg bnyk drpd tak paham

    ReplyDelete
  2. jom kita masok kelas paham memahami .
    2 ringgit 1 jam ..

    ReplyDelete
  3. hanep, aku masih tak paham
    tolong jelaskan

    ReplyDelete
  4. lupekan sebab aku pon mmg tak paham
    bahahahahaha .

    ReplyDelete