Thursday, December 2, 2010

konspirasi facebook dan myspace




hari ini tercatat dalam sejarah :


hanif jamaluddin tidak tidur siang walau sesaat utk hari ini . *tepuk tangan*
hanif jamaluddin menolong mak dia settle paip tersumbat *tepuk tanggan*
hanif jamaluddin rambot panjang namun masih hensem *tepuk tangan*


sebenarnya sedang sibok aku menolong mak aku settle kan paip tu ,
aku dengan bangganya tiba tiba teringat zaman kegedikan aku .


zaman pertama kali aku bikin facebook .
zaman pertama kali aku bikin myspace
zaman pertama kali aku tercampak dalam lumpur internet ini .
zaman pertama kali aku tercampak dalam lumpur blog .


zaman zaman ini bermain main dalam kepala aku waktu tu .


*masalah paip dan zaman kegedikan . ade hubungan ke ? *


konspirasi pertama : myspace
aku bikin myspace dalam usia aku mase aku darjah 6 tak salah aku .
perghh semangat dan penuh bertenaga . nama email aku waktu tu :


joe_cute29@yahoo.com (sape yg ade myspace mesti ingat email aku ni)


default gambar aku pon memang tak tahan . gambar pemain bola sepak ala pemain Real Madrid uh , yg hensem2 uh haa Ricardo Kaka haha lawaknya .
dan aku masih sangat ingat lagi pertama tama sekali nama display aku kat myspace


ARE - NEP 


HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHHHAHHAHAHAHAHAHAH
konspirasi nama surname pelik .
aku pelik kenapa ada unsur unsur mat salleh dalam display name aku ?
mungkin aku pikir unsur barat itu sama nilai dgn sumber mineral Malaysia .


*agaknya*


"ermmm thanks for the add . jangan combonk combonk tau :p"
"hyerpppp ngah wat pe tu ?"
"comment my pix k?"


*ayat ayat gedik aku zaman myspace*


konspirasi kedua : Facebook
selepas mengalami zaman kemunduran di myspace .
terasa hati ingin mengubah angin . mencari pembaharuan .
tangan gatal menaip papan kekunci masok ke yahoo search 


taip : facebook 


konon konon nya mahu menjadi "matang" . mahu jadi sedikit dewasa .
maka dengan bangga hanif jamaluddin menggelarkan dirinya dalam facebook


K A K I   K H A Y A L A N


dengan harap semue user user facebook akan tertanya tanya :
ehh sape kaki khayalan tu ?
ehh mamat mana tu sekolah skmgr ?
ehh kalo dapat jumpe die mesti best awwwww
nape die tempek gambar kaki die ? bodoh hodohnye


*inilah kerja gila yg penoh konspirasi made by hanep jamaluddin*


sehinggalah aku bercadang untuk membuat facebook yang baru ,
berbekal dengan nama asli aku : HANIF JAMALUDDIN .


maka terlekat laa sehingga kini bersama facebook dan blogspot ini .


are-nep ? wahaahahahaha
zaman gedik weh . aku ingat ingat balek pon geli
nape tak buat : are-nerf mwahahahaha
nerf ?
nerf uh yg main tembak tembak uh kahkahkah
HAHAHAHA lawaknye .. *cubit kening*
kerek gile cubit kening !!!




are nep ? gelinye akuuu

No comments:

Post a Comment