Saturday, December 11, 2010

kaum hawa lebih kuat dari kaum adam .





kaum hawa lebih kuat dari kaum adam .






pernyataan bodoh bg mereka yg ingin anggap itu bodoh .
pernyataan kebenaran bg mereka yg ingin anggap itu benar .


*aku memang jantan "sejati" dan memang ada benarnya pernyataan itu*


awak boleh cakap hanif jamaluddin tak betul .
awak boleh cakap hanif jamaluddin gatal back up perempuan
awak boleh cakap hanif jamaluddin gila perempuan .
awak pun boleh cakap hanif jamaluddin langgar fitrah manusia
awak boleh cakap yg hanif jamaluddin tak bersyukur jadi jantan 


*sumpah meh . aku bangga jadi jantan dan mahu terus menerus jadi jantan*


bila aku menulis dan bilang : kaum wanita lebih kuat dari kaum lelaki
aku boleh rasakan banyak kaum adam akan cepat melatah .


kalau kaum hawa ini kuat sangat , kenapa kaum adam banyak dilabel sebagai pemimpin berbanding kaum hawa ?


kalau kaum hawa ini kuat sangat , kenapa kaum adam yang dilabel sebagai pelindung hak dan pelindung segala galanya untuk kaum hawa ?


kalau lagi kaum hawa ini kuat , kenapa kebanyakkan aspek aspek "kuat" selalu dikhususkan buat kaum adam dan bukan untuk kaum hawa ?


*terlalu banyak persoalan . memang banyak konspirasi*


bukan tentang pemimpin yang mahu aku gambarkan .
bukan pelindung atau apa sahaja itu yang mahu aku sampaikan .




*baiklah .. pause*




jika kaum adam adalah intan payung pelindung bagi kaum wanita , kenapa banyak benar kes rogol kes ragut kes cabul kes zina bersepah sepah di serata muka bumi Allah ini ?


*maaf kali ini aku bersifat lantang dan terus menerus*


macam mana makhluk "pelindung" boleh jadi "penindas" ?
munafik . melawan hukum fitrah kan ?


okey engkau bisa cakap yang :
elehh .. jangan salahkan lelaki kalau perempuan pun dress up baju pun lain macam ehemmm ehemmm je .


*maaf sekali lagi bersifat lantang*


tapi kaum adam awak kena ingat , kaum adam adalah kaum "pelindung" .
kaum wanita tidak akan tergoda dengan awak kalau awak tak cuba untuk "menggoda" mereka . 


kalau awak pandai jaga iman awak , semuanya bisa terkawal :)


bila engkau semua buka langkah , kaum wanita kalah , maka syaitan memang tertawa bila tengok adegan maksiat .




*cukup*




*maaf iman adalah hak propagatif masing masing . sumpah kali ini aku tidak mahu cakap dan ikut campur tentang iman*




HANEP MANA BUKTI YANG KAU SEMBANG APA TU KAUM HAWA LAGI KUAT DARI KAUM JANTAN APA LAA TU ? MANA ???




*satu kali lagi pause*


alamak engkau ini . tidak perlu susah payah cari di google
tidak perlu susah payah mahu pikir kenapa mengapa


itu lihat itu baik baik dan tenang tenang .
gerakkan kaki engkau dan pergi ke dapur .
tenung baik baik wajah ibu emak ummi mama engkau semua .


lihat dari sudut kening mata lubang hidung mulut gigi lidah
*jangan tenung serius sangat nanti kena sekeh baru tau*


haa engkau ambil ini wahai manusia :
nak melahirkan awak yang bergelar manusia ini ingat senang ke ?
ingat proses melahirkan anak ini macam proses melahirkan kentut ?
engkau ingat proses ini adalah proses nikmat macam kentut ?


senang cerita .
bayangkan jika kau punya adik beradik berjuta juta berduyun duyun
kasi tau sama aku boleh kau bayangkan berapa juta kali emak engkau terpaksa main bertarung nyawa semata mata demi kau ?


ada engkau pikir pasal itu ?


*hipokrit jika awak bilang kaum hawa adalah insan low profile*


harap maklum
post ini aku bikin bukan mahu jatuhkan rendahkan martabat
menindas kaum adam secara psikologi .


awak boleh anggap ini semua satu teguran atau sindiran .


*jangan anggap ini teguran kerana aku memang tidak layak menjadi mesin nasihat sebab aku masih budak kerusi sekolah*


tapi jika sejuta manusia ada mindset yang sebegitu rupa , 
aku rasa memang banyaklah penindas dalam dunia ini .


satu benda ingin aku campakkan buat semua .
andailah kaum adam ingin jadi intan payung pelindung kaum hawa
pastikan payung kita tidak koyak rabak 
serius sumpah malu kita bhai memang malu !!




*alamak nape hanif jamaluddin boleh tulis benda benda ini ? sungguh konspirasi . aku taknak jadi bapak orang . taknak jadi tukang mesin nasihat sembang pasal ape nihh ewwwww ! i baru nak masuk tingkatan 4 laa*




kaum hawa jangan perasan sangat .
awak kene ingat . awak golongan kedua dalam senarai fitrah alam :)




*tamat*





2 comments: