Tuesday, December 21, 2010

assalamualaikum 2011 .

ehh apahal horoskop ni bahahaha sori sori aku nak cari gambar 2010 tapi tak jumpa apa benda entah horoskop bahahahahahahahahaahahha .






belakang rumah aku .
depan rumah aku .
padang 2 kilometer jauh dari rumah aku .
court badminton carsem .
bangunan batu jj (ceh tengok pawagam aww)


aku habiskan cuti sekolah aku dengan tempat tempat bosan macam itu .
apa boleh buat ? duit takda transpot lagi laa sponsor pon payah nak cari ?


tiap tiap pagi mee goreng + ayam atas dalam polisterin .
campur dengan air teh tarik sejuk dalam plastik air yg sarat dengan kondensasi air yang banyak sampai kadang kadang membasahkan bekas polisterin .


orang sembang jangan pakai polisterin .
nanti mati laa . 
ada yang sembang ada kanser laa . 


arghh bangsat semua itu . peduli apa aku .
duit aku hak aku pergi mampus anda laa .
kalau Tuhan kata KUNFAYAKUN , sekarang juga aku bisa mati .


sekilas pandang , kini kertas kalendar aku makin menipis .


kalendar dapur
kalendar bilik aku
kalendar bilik air *ini aku tipu bodoh dalam bilir air ada kalendar*
kalendar bilik mama papa .
kalendar rumah jiran 


*sebab dia sangkut kalendar dekat pintu depan senang aku nampak heee*


memandang kalendar dengan penuh hampa .
masuk satu ruangan bilik otak yang sarat dengan memori bersawang 2010 .


urghh . 
manis pahit masin kelat busuk wangi semerbak sume ada .


semua memori mula mengorat langkah bermain main aci duduk dalam pikiran aku . mahu dihalau nanti jadi gila . mahu ditegur nanti tersinggung .


biarkan sahaja la . ahh kenangan bangsat dah datang .


kenangan masa aku semangat melayan cinta monyet aku .
korbankan duit demi cinta monyet aku .
sanggup korban masa demi cinta monyet aku
sampai tidur tak lena mimpi tak basah .


*MIMPI TAK BASAH ? BAHAHAHAHA BODOH*




jujur aku memang mahu jujur .
2010 tahun aku bikin sampah saban hari .
buang masa untuk perkara perkara sampah saban hari .
kalau setakat sembahyang lima waktu , hebat puasa satu bulan .
kalau kalam Tuhan pon engkau baca dua tiga ayat .
baik tidak payah .


heh . hanif jamaluddin baru nak insaf lepas tengok al-Quran berhabuk .
damn kan ? 1 tahun tanpa al-Quran ? bodoh sangat .


*cukup*


assalamualaikum 2011 .


ohh no tidak mungkin !
trend zaman sekarang anak muda macam aku 15 tahun ini semua tengah cuak tunggu slip keputusan PMR ada dalam genggaman mereka .


aku malas mahu pikir panjang .
pak cik Jamaluddin gantung harapan tinggi sangat ,
sumpah aku tak sampai walaupun aku tinggi :(
sekadar redha dan diam sahaja
insyaAllah "tali Allah" sampai kepada aku .


tengok member member yang pandai itu cuak cuak ,
aku yang satu juta kali tidak pandai berbanding mereka ,
lagilah sejuta kali cuak berbanding mereka .


semoga dua ribu sebelas ini tahun berisi aku .
semoga dua ribu sebelah ini tahun keramat aku .


amin amin yaraballalamin :)


2011 lambat lagi bang oii ... awat hang kelam sangat sembang awal ?
errr .. nanti time countdown new year aku takpayah la menghadap PC
apahal plak ? time tu laa kita nak enjoy menjoy . hang ni betoi laa
hang laa bendoi . selalunya 2-3 jam sebelum countdown , internet memang slow tahap 345 level tau ? orang banyak pakai .
ohh ya ka ? mana aku tau heee
memang laa hang tak tau sebab hang takda komputer .
aku ada laptop laa bendoi
memang laa tapi laptop hang takda server internet bahahahaha
woooooooooooooooooooooo


*gila lama gila aku tak update*


HYE AWAK SEMUA .


*ada tiga perkataan bodoh dalam post ini*


HADOI APA MAHU JADI HANIF JAMALUDDIN !!





No comments:

Post a Comment