Saturday, November 13, 2010

sori post ini memang agak gedik .

*sori gambar tak senonoh ape ni mcm mabuk je*



semalam memang boring sikit . sikit je tak banyak .
dah laa aku tengok highlight Malaysia vs China pon lg aku menyampah .
hebat benar pengadil Australia uh mengadili perlawanan semalam .
memang nampak sangat berat sebelah .


tapi bukan itu yg ingin aku tulis .
semalam aku jujur memang tangan aku gatai sangat sangat semalam .
mula mula aku search kat google : pengadil tak bertauliah .
lepas 2 minit aku search tulis lagi : kuasa Allah
da puas aku tulis benda lain pula  : cara cara mengorat wanita .


HAHAHAHAHA . sori saat ini sememangnya otak hati mata sendi sendi aku memang gatai gilaa .


tapi aku ade jumpa satu qoute yang banyak orang gunakan tapi bagi aku terselit satu kesalahan yang mungkin aku je yang nampak atau maybe firasat aku je kot ?


BERKAWAN BIAR 1000 BERKASIH BIAR 1 

okey . ummm . aku tiba tiba jadi bengong tak tau mana nak mulakan dulu .
hmmm . okey . *tarik nafas* *hembus nafas* seterusnya . seterusnya .


qoute diatas nampak macam tak ikhlas je kan ?
takda laa kan . qoute cakap : BERKAWAN BIAR 1000
err .. habis itu . berkasih kena satu jugak ?
kenapa ? dalam "FRIENDSHIP" takda perasaan KASIH ke ?


jika benarlah dalam persahabatan takda perasaan KASIH ,
dan anda hanyalah berkasih dengan SATU sahaja .


itu bermakna tiada gunanya anda megah dan famous di sekolah .
anda ada ramai kawan di sekolah . mungkin member jiran anda .
tak campur lagi dengan kawan kawan di facebook anda .
tak campur lagi dengan kawan kawan sedara sepupu sepapat anda 
tak campur lagi dengan kawan kawan dari negeri lain .


semuanya tak berguna kalau anda : BERKASIH BIAR SATU 
maybe sekadar berkawan tanpa perasaan kasih .
macam tu laa kot maksudnya hahahahaha aku tak pasti okey aku tipu je ye memang aku pasti .


yes yaaa benar aku memang tau yang 



BERKASIH BIAR SATU = ditujukan untuk ehemm ehemmm *sakit tekak*
BERKAWAN BIAR 1000 = untuk member member sahabat handai .

tapi dalam hal ini , kenapa "berkawan" tidak layak mendapat gelaran kasih ?
takkan laa korang berkawan dengan member member anda semua tanpa ada rasa kasih sayang ?

kawan je macam tunggul batu . kawan je mcm diorang tu kayu .

"saya sayang kawan-kawan saya"
"i love my friends"

aku baru check kat dictionary online , friend bermaksud :
( sebenarnya ada 5 option tapi aku copy satu je )

a person attached to another by feelings of affection orpersonal regard.

sayang itu feeling jugak tu kan ?
tapi tulaa masalahnya . 

bila si jantan sayangkan member member jantannya 
orang cakap : wooooo hanep gay .. woooooo 

bila si perempuan terlebih "show off" kasih sayangnya terhadap kawan perempuannya yang lain , orang pun start membuka mulut :
woooooo anep lesbian wooo ehh bodoh ke name aku plak err wooo aminah lesbo oooo aminah .

*aminah diatas adalah contoh nama*

itulah mindset anak anak muda zaman ini .
aku juga pernah ada mindset sebegitu dan aku berharap aku boleh flush feeling itu jauh jauh dari otak aku .

itu yang susahnye . kalau kita ada friendship dengan differents sex lagi laa orang dok cakap cakap , ehh anep tu kapel dengan ehemmm ehemm ke huisyhhh tak sepadan laa anep tinggi die uh pendek awwww

bodoh kan ? habis tu nak berkawan dengan sapa ?
tunggu aku berkawan bercakap dengan meja 
tunggu aku bersembang dengan tangan kaki aku
tunggu aku gossip gossip dengan pak cik guard ngan mak cik cendol

baru manusia boleh tutup mulut ?

*okey secara jujurnya post ini memang gedik* 

dan apa kata kalau kita tukar qoute itu jadi :

FRIENDSHIP IS LOVE and LOVE is FRIENDSHIP

tak susah kan ?


=====
"penat aku menulis benda benda ni"
"hahhahaah hanep gedik woooooo gatai pompuan je tulis benda benda ni"
"aku ni peramah orangnya . tak salah kalau aku tulis benda ni"
"kau ni mcm pompuan laa anep hahahahaha"
"hinalah makhluk hensem mcm aku ni aku tak kesah"
wooooooooooooooooooooo
"lelaki memang ego tinggi . cubalah gentleman sikit , boleh ?"
"woooooooooooooooo"


*okey cukup dialog sembang sorang sorang*






5 comments:

  1. seriously! wow~
    u are awesome man!
    bunag mindset tu jaoh2..
    fuh fuh~~

    ReplyDelete
  2. fuh fuh .
    haaa settle dah dah buang :)


    bahahahahaha

    ReplyDelete
  3. wow , anep , bravo la !
    hari2 check blog hang :)

    ReplyDelete
  4. hehh . laa tiap2 hari anith ?
    terima kaseh laa weh aku pon jarang update .

    hahaha . jangan ckap bravo malu laa i hisyhh

    ReplyDelete