Monday, November 15, 2010

pantun abang gatai .

situasi : bilik stor SPBT
tarikh  : 15 november 2010



abang hensem koyakkan buku teks 
koyakkan buku smpai tak sedar sedar
penat hari ini menyusun buku teks
penat sangat smpai peluh basah pon tak sedar



penat susun buku smpai kaki kejang
pahala punya pasal kami rela sanggup laa
adik form 1 form 2 beratur panjang 
arghh semuanya buku teks punya pasal laa


sibuk menyusun tiba tiba i terpegun
kelibat wanita bertudung bergelak ketawa
die jalan gaya comel comel anggun
bikin hati i cair tak terkira waaaa


syaitan nafsu menggoda i pula
menggoda i sampai i tak sedar sedar
i mengintai dia dia terus tersedar
i pandang buku , dia pandang aku pula


(apahal tiba tiba aku pulak ?)


*bantai je*


syaitan kata hanep control macho 
aku angkat buku dengan megahnya
kawal nafsu kawal macho
itulah hanep saat bertemu bunga hatinya 


dah habis kerja aku gigit kuku
tak puas gigit aku cari kutu
aku sempat tanya larat ke angkat buku
dia senyum aku tau die suke laa tu


aku gumbira lompat2 gigit kuku
tiba tiba aku rase pelik  tersentak
iman aku menegur aku
jangan layan nafsu kepala hotak


*pause*


*minum air*


*kentut*


okey bergerak menuju papan kekunci .
arghhh . otak tidak berjalan .




*menekan PUBLISH POST*







4 comments: