Friday, November 19, 2010

selamat tinggal beg merah muah muah .

selamat tinggal beg merah . ehh aku ade jam baru laa :) feewit .



memang tipu kalau kita rasa tidak sedih bila tinggalkan benda yang kita sayang .


secara jujurnya . betul laa tu  . 


aku rasa sayang plak dekat sekolah aku tu .
walaupun dari sudut mana sayang itu wujud . aku tak tau dan aku tak kesa .



dah lebih 10 bulan aku buang mase kat sekolah tu
dah lebih 10 bulan aku kelip kelip mata kat sekolah tu
dah lebih 10 bulan aku buang bahan buangan aku kat sekolah tu .
dah lebih 10 bulan aku seronok menggatai kat sekolah tu .


mau nye tak rindu kan ? tipulah jika anda bilang TIDAK .


selepas ni tiadalah lagi deringan bunyi jam henset pukul 6 .
takda lagi bunyi enjin bus yang memancarkan pencemarannya pagi pagi buta
takda lagi lagu lagu keling india yang selalu aku dengar tiap2 pagi dlm bas .
takda lagi kerusi plastik . takda lagi meja kayu .
takda lagi gurauan ganas manja dari teman teman .


sepanjang aku hidup kat sekolah SMKGR tersebut ,
aku rasa hidup dalam tingkatan tiga ni la yg paling best .


mau taknya . aku jumpa bermacam macam orang .
bermacam macam konsprasi . konspirasi awek . konspirasi sahabat .


gaduh sana gaduh sini .
sana tak puas hati . sini memuaskan hati .
sana tak cukup hati . sini pula bermain main hati .


tahun ni pon mmg banyak merubahkan cara aku berpikir .
firstly jangan mudah terpedaya dgn konspirasi mulut kawan .
kedua jangan anggap benda yang betul itu adalah benar belaka . 
ketiga jangan sesekali bagi muka dekat kaum hawa lagi lagi tntng err aku lupe laa
keempat sentiasa mengawal macho dihadapan orang yg kita suka .
kelima . yes . aku dapat member baru . i mean member lama . 


ok kali ni aku support facebook .
*menyatukan aku dengan member member lama*


tapi tahun ni kalo sembang pasal cinta aku memang failed dan tidak lulus 
dan aku tdk pernah berharap utk lulus .


terima kaseh daun keladi . aku benci cinta cintun .
tapi aku sayang dia dan dia . kamu dan awak .


okey bodoh anep expose pasai ape ???


sebab tulah kakak aku selalu cite .
zaman sekolah memang best . sangat best .


tapi abang hanep . kau ada 2 tahun lagi kat sekolah tu .
benda nya cuma kau cuti satu bulan .
tapi sembang tulis macam nak blah terus je HAHAHAHA .


sekian , happy holiday dan 


woit ade cite tokyo drift ke ??
shit .thanks to my member , sebab gtau pasal cite ni .




mari berlumba kereta !! vroooooooommmmmmmm





7 comments:

  1. ayt cam hape je,,ingt da form5 ke hape,,berie..hahaha
    erm,,pape pon besh gak..
    post kaw,,
    erm,,kenal zulfahmi zulkarnain ta??
    form3

    ReplyDelete
  2. hahaha . tu laa kan ?
    berie ayat . padahal baru form 3 hahaha .

    ouh . jap jap zulfahmi ? rase mcm kenal laa .
    tapi rasenye mase form 2 die dah pindah .

    haa rasenye laah .

    ReplyDelete
  3. tk hbs2 ngan beg merah nye..
    ish2..
    haha...

    ReplyDelete
  4. dah beg aku merah :)

    mestilahh M E R A H


    hahahaha !

    ReplyDelete
  5. yg lebih bermasalah, asal nye beg ko ade kat kaki aku di waktu aku sedang bermimpi..
    haish....

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHAHAA

    seriously ?

    wahahahaha yes . maknenye aku sayang kau .

    ReplyDelete
  7. ye la, ntah cmne leh ade...ni terlebih tenung beg ang la nih..haha..

    ReplyDelete