Sunday, November 21, 2010

kaum adam pandai mengawal nafsu .

seperti biasa macam petang petang hari hari yang selalunya
settle solat asar . bersiap-siap sambil menyarungkan seluar pendek yang hitam
sambil menyarungkan jersi puteh cap pagoda 


sambil memandang ke arah ratusan ketulan awan .
yang menghiasi langit biru petang isnin selasa rabu khamis jumaat .


*sabtu ahad selalu hujan*


yes ! nice weather . padang kering . shit pun kurang . sedap kalo main ni .
dengan bangganya aku menutup mata sambil berangan2 bermain bola atas padang .


nasib baik PMR sudah luput . nasib baik aku sudah 15 tahun hidup .
kebebasan aku sudah tidak dianggap sebagai penjara .
nak pegi mana mana pon bole . tak payah gtau mak ayah pon bole .
aku memang suka time time begini . inilah hak kebebasan anak muda ipoh .


memang best dan terasa nikmatnya bermain bola sepak dalam kondisi kering panas .
nak dijadikan cite padang aku ni memang dipenuhi dengan pendatang2 .
pendatang yang .. entah dari taman mane entah aku pon tak tahu dan tidak pasti .
pendatang yang paling aku suke sekali adalah pendatang kaum hawa .


*BUKAN AKU JE SUKE SUME JANTAN YG MAIN BOLA KAT SITU PON SUKE LAA*


hahahaha . kehadiran mereka bagaikan satu suntikan semangat maut utk pemain .
semuanya tiba tiba semangat waja main bola .
orang rembat jauh jauh pon kami semua sanggop ambek bola itu .
kena selit kene body kene jatuh macam macam pon kami bisa tahan .


aku pon tak paham kenapa sifat yang bergenre kegataian itu harus wujud ?


adakah ini adalah salah satu daripada nikmat proses akil baligh aku ?
adakah ini bermaksud aku berada dalam sindrom kegatalan tahap kritikal ?
adakah aku ini sememangnya jantan yang miang ?


baiklah apa yang terlintas di kotak fikiran masing masing ?


hanep gatai ?
hanep kaki perempuan ?
hanep rambang mata tengok wanita ?
hanep sukakan wanita tua ?
hanep gila *kaum hawa* ?


ohh tolonglah . jangan berpikir seperti itu .
okey . aku terpaksa korbankan ego aku demi post ini .
aku bajet kalo aku tanye abang abang jantan jantan pasal sindrom ini pon  .
gerenti beliau mengatakan :


jangan mengarut anep . mane ade laa kau je yg control kami tidak :)


*sebab ego*


hahahaahahahaha . tapi secara rambangnya , aku pon tak tahu laa
adakah kaum hawa pon control lawa control cantik dihadapan ...


kaum adam ?


buktinya aku sendiri pernah lihat . 
ADIK PEREMPUAN AKU HAHAHAHHAHAHAHAHAHA


bagi aku . pendapat aku . rasa rasa aku . ini cuma feeling aku jelah kan .
kita tak perlu takut atau merasa tidak selesa dengan perasaan ini .
normal laa weh . kan ? sangat normal dan terlalu lalu lalu normal . 


tapi janganlah sampai ehemmmmmmm ehemmmmmm yang ehemmmmmm itu haa paham kan yang ehemmmmmmmmm tulahh hahahahahaha .


hahahahahhahahahhaa , jika anda bilang tidak normal .
beerti anda .. anda .. lebih berminat dengan kaum sejenis anda .


SIAPA TAHU ?


HAHAHAHAHAHAH
last words :
semoga anda boleh berjaya dalam ujian pengawalan nafsu anda .


*perot lapar*





*banyaknya SEMOGA*

6 comments:

  1. aku lg suke main bola dalam hujan,..lg bersemangat..
    haha..bru byk tenaga..meredah ayo dan membasahkan badan..demi GOOOAALLLL!!!!..haha...

    ReplyDelete
  2. eleh jangan sembang laa amir .
    aku tau kau pon ade feeling mcm aku gak .

    control macho sedikit .

    sedikit je kn ?

    ReplyDelete
  3. ntah la, tidak ku perasan keadaan sebegitu, rajin2 kan mulut memberitahu ku apabila terjadi begitu...
    (yeah, i'm a man..)haha..

    ReplyDelete
  4. woooooooooooo .

    tipu amir tipu .

    jujur laa weh

    ReplyDelete
  5. ntah la, muke2 pompuan kat taman aku tu bukan nye sume menenangkan hati, majoriti menyakitkan mata je..

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHAHAHA

    tgk dan contohilah taman aku .
    semuanya hebat hebat .

    pendatang kaum hawa yang sangat err .

    *lupekan ape saje yg aku tulis ni*

    ReplyDelete