Saturday, October 16, 2010

tiada tajuk . cuma isi yang dipedulikan :)

pagi tadi aku bangon awal . 


macam macam aku buat .
kemas katil . lipat tilam . sapu sampah sket . vacuum habuk sket .
siram pokok bunga . basoh pinggan mangkok . lap meja lap tingkat .




jangan percaya . semua perkara di atas adalah bohong belaka .
aku ni pemalas . haaa , kecuali kemas katil . tadi aku buat bende tu :)


hahahahahahahahaa . tengah sibok sibok kemas katil mak aku panggil :


"ade hanep !"
"mesti laa ade . ehh . mak nak g kedai"
" yela . na kirim ape ?"
"nasi lemak"
"okey . lagi"
"tu je . haha terima kasih"





terus berbicara :




"sebagai balasan tolong mak basoh pinggan"
"taknak "
"kau ingat lagi kata kata mak dulu"

"haa ? ape ?"
"mak cakap mulut mak masin kau dapat 8A"
"so ? ape mak merepek pagi2 ni ?"
"kalo kau tak basoh pinggan . masin mulut mak result PMR kau ade B hahahaha ."
"ceh . gelak tawa yang berbau ugutan"
" YA !! "
" YELAAAAHHHHHHH"







bila teringat balik . memang lawak .





No comments:

Post a Comment