Monday, October 18, 2010

*penat*

penat menghadapi konspirasi mainan dunia .
mainan dunia yang penuh dengan penipuan manusia .
manusia yang berwajah kacak . macho . indah luarannya .


tapi penuh dengan kebusukan dan kebangsatan jiwanya .
membuatkan aku merajuk dan terus merajuk kerana kebodohannya .


kebodohannya membuatkan member membernya kagum melihatnya .
kebodohannya dilihat sebagai satu kelebihan satu kehebatan buat member membernya .


bagi aku itu semua sampah dunia .
sampah dunia yang mengaburi mata manusia . 
berlagak baik seperti malaikat . berlagak mulia seperti anak ustazah .


semuanya penipuan . namanya pon berlagak . mestilah menuju ke arah ...


negative mode on .






=========




"kenapa kau mengarut dan merepek , anep?"
"takde apa apa laa . cuma tension sket"
"kenapa ? tension dengan awek?"
"bodo ke ? aku tension dengan perangai member aku"

"siapa ?"
"*benci sebab banyak tanye* tension dengan pak guard . puas ?"
"kau member dengan pak guard ?"

"tak . aku member dengan mak cik cendol"
"pulak ? mane satu ni ?"
"sudahlah laa wey . satgi koyak beg kau aku gigit . nak ?!!"
"okeyyy :D"





hehhhhhh .

No comments:

Post a Comment