Tuesday, October 19, 2010

aku seronok gile hari ini tanpa notification .





seronok hari ni . hari ini 19 Oktober 2010 . hari paling seronok aku .
aku loafing sorang sorang kat rumah . 


then aku duduk bersandar atas kerusi plastik warna merah .
sambil menghayungkan kaki aku di atas meja komputer .
sempat lagi aku menolak printer yang mendapatkan sedikit ruang untuk kaki aku yang besar ni .


kemudian mata aku tertumpu pada skrin monitor .




YEAHHHHHHHHHH saya sedang bermain komputer tanpa ada gangguan dari kakak kakak yang mengada ngada itu !


aku bebas dari cengkaman penjajah yang dengki aku bermain komputer dengan lama .


*tolong benarkan aku menjerit sepuasnya*

arggggggggggggghhhhhhhhhhhhh !



puas abang hanif ?
puas bhai . fuuhhhh .



itu je keseronokan yang cuba kau gambarkan ?
hehhhhh ade lagi . 


aku main sorority life . best benar benar best aku da level 11 ! yeahh .






"hahahaha . hanep maen sorority life ? betol ke ni ?"
"lantak aku laa .apasal plak ? application gak dalam facebook"

"tapi kan tu game bersifat keperempuanan. layan jugak ?"
"tapi admin game tu takda laa pulak blok user jantan for that game . selamba je aku main"
"tapi kau jantan ?!!"
"memang laa . so ? "
"sanggup kau main game tu ?"
"daripada aku bukak website hareeeeemmm . baik main game tu"|
"*terdiam*"
"apasal ? terasa ? kantoi laa bukak semalammm !!!"
"mane ade ."
"memang ade"


*
berkejar-kejaran*


No comments:

Post a Comment