Saturday, October 16, 2010

my first post about love and this so fuckin bad and i hate it dan malu juga .

hati tergerak dan mata mula berkata-kata :
"apahal plak takda angin takda ribut anep mau sembang jiwang ?"



arghhhhh . hari khamis 14 Oktober 2010 .


i was in hall school yang cukup besar dan panas .
then i saw a lady bertudung form 3 with nice face and wearing kaca mata lutsinar bergelak ketawa bersama teman temannya .


*tergamam melihat si awek tersebut*


urghhh . time tu aku bicara dalam hati :
what's wrong with me ? shit . i already follow my lebuhraya , my own way and she also .



aku sekadar duduk diam . terus menerus berbual dengan member member dan sekali sekala mencuri mata melihat kerenah si awek berkaca mata lutsinar itu .


=========


terus melupekan si dia , aku dan member member "baik" terus menuju ke bilik buku teks atas dasar pekerjaan mengemas buku teks .


*kononnye laah . padahal aku tak buat keje pon hahahahaaha :)


dalam bilik stor buku teks tersebut , aku sibok memikirkan si dia .
si dia sekali lagi .
si dia sekali lagi .


then tiba tiba member aku panggil :
anep ... anep .. budak form 2 .


sekali mata aku berkelip , aku nampak seorang perempuan bertubuh pendek . comel dan bermata bulat serta bertudung (mesti bertudung ngok ngek ni skolah cluster) berjalan di atas .




berjalan diatas koridor . sambil tersenyum sambil menegur member2 beliau .
yang kelihatan lalu lalang berdekatan dengannya .


sekali lagi hati aku berkata :
ya Allah . i am fall in love with two perempuan !!


dan ketika itulah orang ketiga mula berkata :
HARHARHARHAR . best kan usha perempuan ? mula mula usha lepas tu pikir sendiri laa :)



shit hasutan setan beneran astarfirullahalazim :)


ketika itu baru aku sedar : 


jangan jadi bodoh hanep oii. kau baru form 3 . da sibok nak menggatai dengan perempuan ? kau yakin ke dua dua minat kat kau ? entah2 kau sendiri yang sembang lebih . PERASAN lebih !






*MENGELUH DAN TERUS MENGELUH*


tetiba aku teros bersin . ehhhh amende keluar kat hidung aku ni ? 


CEHHHH ! hingus ?!! mencapai sapu tangan dari poket . dan terdiam .
dan sedang cuba cover hidung daripada terkantoi daripada 




member member sejagat .






*konklusinya ?
bersyukurlah dengan apa yang anda ada .

dan jangan suka bermain perasaan .
dan jangan suka kuat berangan .
dan jangan suka merepek macam aku .


first time aku rasa .


aku seorang "gagal" yang berjaya . 


*terdiam dan menguap*


HEYYYYY WATDEHEL APE NI AKU TETIBE JIWANG HAISYHHHHHHHHH 


LALALALALALALALAALA TULISAN DI ATAS HANYA KONSPIRASI JIWANG KARAT AKU ARGHHHHHHHH .




*apehal kau menjerit ?
takot rahsie terbongkar ?


*tersenyum dan terus tersenyum*





1 comment: