Tuesday, October 12, 2010

*menekan keyboard dengan jari yang berminyak*

harghhh . malas betol nak datang sekolah esok .
kene hantar buku teks . dahlah buku teks semua tak berbalut .


banyak yang dah berbaju .
banyak yang dah tak berseluar


*poyo . "dah tak berbaju" ni sampai seluar buku pon nak mention :P"


hahaha . seronok pulak bila teringat adegan dalam rumah tadi .
tengok seronok susun susun buku teks tiba tiba mak aku jerit :

"hanep .. masin mulut mak cakap kau mesti dapat 8A PMR ni !"
"mak .. 6A udah udah laa . ingat sonang ke mau target 8A ?!"
"okey okey mak doakan kau dapat 6A . masin mulut mak"





yeah . sangat masin dan terlalu masin .
sangat masin sampai aku perah otak saket kepala buat kemahiran hidup
sampai aku nak terkencing kencing buat math paper 1 .


semoga kemasinan lips mak aku berjaya buat aku berada di katil MRSM .




=======


"ehhh kau nak pindah sekolah anep ?"
"tengoklah apasal ?"

"member member semua pasti rindukan kau"
"hahaha . rindu2 ni buat aku rase best aww aww"

"semua jadi rindu terutama ..."
"sapa ??"
"Cikgu Chong"





*Funny at all .













2 comments: