Saturday, October 23, 2010

mana lagi best mane lg comfort ?

kadang kadang bile tengok member jalan dengan awek ,
bila tengok member sembang sembang dengan awek .


hati dan nafsu memang teringin nak ade awek .
entah . memang itulah namanya fitrah .


kadang kadang aku endahkan . buat bodoh dan terus tidak layan kerenah hati aku .


untuk seketika . aku berpikir .


best ke kalau kita ade seorang kekasih ?
lantak laa jantan ka betina ke separuh betina separuh jantan ke tak macam jantan ke tak macam betina ke lantak laa .





selalu kalau kita lepak bersama dengan member member .
maybe kita boleh bergurau senda dengan SELESANYA tanpa harus control macho . tanpa harus control cun .


maybe bersama teman kita tak payah nak control mulut , 
maksud aku lantaklah nak sembur air liur ke 
nak jerit jerit macam orang gila ka 


nak sembang kuat kuat .
nak buat aksi aksi lain macam ke (tidak bermaksud YANG itu)
nak buat lagak ngeri yang boleh hapuskan macho kita .
nak kentot kuat kuat pon kita tak segan , kan ?




kenapa ehh ? dengan pacar anda ?
kene control cun . kene control macho
kene jaga mulut . jangan tersembur air liur nanti tersplash kat muke die haha
kene cakap elok elok tak boleh jerit jerit .
kene control kentot hahahahahaahahahaha lawak btol kalo sembang pasal kentot . hahaha .


itu kadang kadang aku tertanya tanya .
macam laa member member aku yang gila gila ni .
boleh control macho kat depan awek mereka ?
adakah perangai gila gila diorang tu ada semasa diorang dating ?





kentot mase dating ? hahaahahahahah sekali lagi tentang kentot .


aku bukan nak kutuk orang yang ade pacar .
sebab aku sendiri pon takda pacar .
so kadang kadang aku bingung kalo munculnya situation macamni .






so conclusion ? 






=========




"conclusion ye ? nak tau"
" haa ape die"
"cari awek hahahaha . kau ni sembang je lebih"

"cehh . taknak laa segan *tutup muka*"
"poyo je . berani kentot dengan awek ?"
"tak laa . haisyhhh . "
"dah tu ? sembang macam2 tapi 1 pon tarak berani"
"sebab saya takda awek"
"aku pon takda awek"
"sama laa kita"

"tak tanye pon . BOOO !"
"nak aku baling cekodok ni ?"


*
aksi baling baling cekodok* 

mahu join ? silakan . pegi beli tepung .



No comments:

Post a Comment