Thursday, December 30, 2010

konspirasi 2010 dan 2011 .







hijrah 2011 .


*2 post pasal tahun baru aww malunye*


lagi sekali bercerita tentang tahun 2011 .


tahun yg aku harapkan tahun paling mantap dalam hidup aku .
tahun yg aku harapkan boleh diharap untuk pegang hidup aku .
tahun yg aku mahukan hari harinya jadi hari istimewa dalam hidup aku .


hijrah 2011 ? kenapa orang asyik sambut tahun baru kafir ke ?
mana maal hijrah tahun islam ? kenapa nak bangga banggakan tahun kafir ?


halah munafik engkau . tak kisah la nak sambut tahun baru islam atau kafir .
sama juga . sudah jadi trend zaman berzaman .
u buat azam i buat azam , seminggu selepas awal tahun , u punya azam jadi sampah .


yang peliknya semua "marah" bila kita semua sambut tahun baru "kafir" ,
sepatutnya "trend azam" ni tiap tiap engkau buat .
tiap tiap hari engkau berazam .


kenapa mahu tunggu tahun baru baru bikin azam baru ?
munafik sangat ke nak tunggu setahun baru nak berubah ?


halah manusia ohh manusia .
geli hati melihat awak semua .


2010 ? apa yang menarik untuk akhir tahun ini ?


1. PMR ? ohh aku 5A 3B . puas ?




semua orang sibuk bertanya :
ehh hanep dapat berapa A ?
hebatnya hanep dapat 5A ? hebat tahniah !
ala okey la tu 3 subjek ke pon yg B , bagos hanep !
haneeeeepppp ! tahniah !


urghhh . macamlah aku ni dapat 8A , wish yg terlalu melebih lebih .
aku selalu anggap wish itu suatu sindiran , bukan yg tulus ikhlas .
maafkan aku :) 


suka hati aku la nak pikir apa apa pun .
terima kasih buat awak yg wish . tapi rasa malu jugak
orang semua semangat wish padahal 5A je pun macam budak 8A pula .
budak 7A pun tak la semeriah aku . malu kan kalau awak begini ?


2. malaysia menang dalam Piala Suzuki 2010 menentang Indonesia .








semua orang dah tau pasal ini . semua wanita pun dah minat bola pasal ini .
pasal hero malaya kita , Khairul Fahmi atau apex (panggilan manja awek die)
apa apa pun kau main mantap la , apex ! bagos .
timbul pasal isu laser , ini satu lagi masalah bangsat .
semua pakat pakat : woit ! penyokong negara dgahgdha itu yg buat !
satu lagi berpakat : woit mana ada penyokong negara engkau la !!


semua bodoh . semua bangsat semua bangang . 
yang gelak ketawa tengok korang bergaduh tu .. tu.. yg suluh laser tu
kesian , org yg sulu laser itu sepatutnya kita hentam .
hadoi sebab laser pasar malam RM3.20 pon mahu jadi isu .
macam ini manusia matang ? balik rumah baca buku sejarah .


malaysia memang baik bagus sedikit .
tapi yang perlawanan kedua ni , kenapa awak semua main defensive je ?
kenapa awak semua tak attack ? 


ohh . mentang mentang dah cilok tiga gol kat Bukil Jalil , 
jadi relaks jela ? hadoi mana bisa . kasi tunjuk sikit taring harimau .
takpa la . dah menang nak buat macam mana kan ?
bagus la sebab buat kakak aku yg dulu benci bola sekarang minat bola


*semua sebab lelaki , bukan minat bola*


good ending for this year .
semoga tahun depan lagi banyak lagi "happy ending" .


go malaysia go malaysia !








*short post for today*

No comments:

Post a Comment