Saturday, January 15, 2011

love conspiracy .






Tanya sama hati
Apa asal sayang
Adakah tandanya nampak dipandang
Kumbang rayu bunga
Bulan dan bintangnya
Punya tanda-tanda hubungan mesra
Tanya sama hati
Pernahkah merindu
Ingat masa lena apa mimpimu
Masa berjauhan




kalau zaman mak bapak aku zaman P Ramlee ni
cinta adalah adalah sebagian dari iman .

awak sayang dia , dia sayang awak .
bilang sama orang tua , engkau berkenan ,
orang tua capai selipar di tangga rumah , pergi rumah kaum hawa .

"assalamualaikum , kami datang nak merisik"

zaman sekarang aku tidak pasti . sebab aku masih kecil .
sebab aku masih bersekolah . 

mahu beristeri ? ohh yeah aku sudah layak .
hey hanep , jangan jadi bengong .

hahahahahahaha . jom lupakan .


dengar dengar cerita orang dewasa cakap :

cinta remaja adalah maksiat . 
cinta remaja adalah sia sia .
cinta remaja adalah dlalkjdsakjdlajskdlkakas !!

betullah . 

*maaf aku bersifat lantang*

cinta remaja hari ini dahagakan nafsu .
mahu pegang sana mahu raba sana .
ada yang sampai mahu labuhkan pakaian .

tidak perlu menulis panjang lebar . lihat sahaja movie "AKU MASIH DARA"
ada satu qoute yang aku rasa paling bodoh dari Farid Kami 
malas aku nak tulis di sini . sebab terlalu lucah dan bermakna .
kah kah kah kah . 

itulah pandangan orang dewasa tentang cinta monyet 
bukan semua remaja main cinta mesti ada maksiat .
bukan semua remaja main cinta perlu ada teknik meraba .


ohh please la . rakyat jelata , buka minda awak semua .
malaysia besar . negara ini besar . masih ada manusia yang waras .

ohh hanif jamal ? err . heh
sori sikit . hanif jamal tidak mengamalkan prinsip raba sentuh .
aku tau apa itu batas dan apa itu agama .

kalaulah aku buat macam macam , aku mmg kena hambat la dengan jamal .

dah la dia itu sedang dalam proses nak masok warga emas .
pantang dengar cerita buruk , habis X laa .

err . 

cakap pasal awek aku terdiam . lagi lagi depan pak cik jamal .
tapi kalau cakap pasal wanita depan kawan kawan .
sumpah dan seriusnya .




akulah jaguh dalam situasi sebegitu .



maaf . aku gatal ? ya aku mengaku .
maaf . aku miang ? ya aku mengaku .
maaf . sebab apa ? hormon ? ohh yeah . mungkin .




*diam*

mau tulis apa lagi ?
ohh pasal merpati puteh ?
arghh sudah la . sampai ke tua pun belum tentu aku akan dapat dia .
dia tidak layak untuk aku . sebab dia terlalu hebat . aku tidak .



aku masih teringat kata kata qoute yg aku kutip dari mana aku lupa :

cinta sejati akan terus menjadi sejati . kalau jodoh itu adalah hak awak , 1000 tahun awak tinggalkan dia pun dia pasti akan ingat dan kembali kepada awak .


aku sedar aku masih muda . masih perlu belajar banyak .
love is friendship , friendship is love .

*bahahahah qoute kuch kuch hota hai bahahaha*



jadi berdasarkan qoute itu , aku hanya perlu ...






tunggu . 
tunggu luar . 
tunggu dalam .
tunggu dekat sini .
kalau saya tunggu , awak mesti tunggu sekali .
bila kita tunggu , semua orang berjangkit
bila semua orang tunggu , dunia tiada maksiat :D












T    U    N    G    G    U   :D 



No comments:

Post a Comment