Monday, October 11, 2010

*menjerit* aku suka kepupusan PMR ! yeahhhh .

member : anep .


anep     : haa ? apahal ?


member : PMR dah habis . yeahh *menjerit ke telinga* kau nak buat ape ?

anep     : *menjerit balas ke telinga die* entah !!!! aku nak tido .


member : *mengeluh* tido je ? bapak kau tak suggest ape2 ke lepas PMR ni ?


anep     : haa , bapak aku suroh cari kerja kat kedai buku , jadi book boy . tp aku taknak .


member : bagos ape ! aku suke yoo ! haha , apasal taknak ?


anep     : *cakap perlahan* entah . aku nak dok umah tido makan tido .


member : nanti kat kedai buku kau boleh jumpe awek awek boleh berkenalan


anep     : haaa , yelaa , entah tanak aku .


member : apahal kau ni ? aku semangat bilang macam macam kat kau , kau buat tak tau je . *babun* laa .


anep      : tolong laa pak cik . aku tengah tahan sakit perot ni . tolong jangan kacau aku . kau nak aku melepas kat kau ? *urghh*


member : hahaha sori sori sori pergi laa tutututututuutt ..


anep      : *berlalu pergi* haha bodoh punye member . aku tak saket perot .


member  : sialll .






i dont know why .
kadang kadang lepas je PMR , aku akan rasakan suatu saat aku tidak lagi rajin untuk bukak buku sekolah . malah rajin bukak blog . facebook . 


benar kata kata bapak aku . buatlah bende yang boleh "mengaktifkan" otak kita . jangan pasifkan otak kita dengan benda benda karut .




*relaks laa hanep . internet pon "sumber ilmu" gak . kau carilah macam2 kat internet .


*bendenye otak aku nafsu aku jari jemari aku selalu hasut aku bukak facebook,blog,tumblr . gilaa heh


*patotlahh . kau tak solat .


*aku solat ape ? heh . complete 5 waktu .


*cehh . solat je tak gune . tapi kene KHUSYUK . ade KHUSYUK ?

*terdiam dan tunduk ke bawah sambil mengelap hingus*





Happy Holiday dan aku suka PMR Pupus !!

No comments:

Post a Comment