Monday, October 25, 2010

blogger jantan gedik ?

hari ini . tengah malam . pukol 12.37 tengah malam .
mata berair . hidung berair . muka berminyak . mata tutup bukak tutup muka 
demi menahan rasa ngantuk yang kini memeluk muka aku
sepanjang mata aku terlekat pada monitor ini .


aku sibok sibok main facebook .
tup tup tup tup aku ternampak comment dari mamat dari entah mana negara tanah air mana entah .
nak tau die kata apa ?


LAKI MAIN BLOG ? GEDIK GILE


kalau benarlah si mamat tersebut bilang begitu
maknanya Hanif Jamaluddin ini seorang yang gedik
maknanya Hanif Jamaluddin ini memang anak yang gedik
maknanya Hanif Jamaluddin sama taraf dengan manusia manusia gedik .

*berkata kata lucah + hina + protes + kesat + banyak lagi *

okey . aku puas untuk babak yang pertama .
babak yang kedua ?

hey kamu yang berbicara sedemikian !!
nasib baik aku tak tulis nama kau .
nasib baik aku tak tulis alamat facebook kau .
nasib baik aku tak copy gambar kau .
nasib baik aku tak CONTENG CONTENG gambar kau .

nasib kau memang baik sebab aku ni baik orangnya
(tak belah puji diri shit)

senang senang kau cakap lelaki buat blog tu gedik ?
habis tu orang orang BESAR dalam dunia ini . buat blogspot . update tentang kisah hidup mereka .
tu gedik namanya ?


kau pernah buka website blog tak ?
pegi kotak google search : BLOGSPOT



ade tak die tulis : BLOGSPOT : FOR WOMEN / GIRLS only .

ade tak ????!!!!



entah entah website blog pon kau tak pernah bukak , 
entah2 kau bukak ahdkjashdasdajkdhsadkshasjkhdka je .
ingat aku tak tau ?


i just want to say something .
lima perkataan yang keluar dari hati kau itu membuatkan orang rasa benci dan FUCK OFF kepada anda .


five words makes me feel FUCK YOU to you .


okey . tidak mau berbicara panjang panjang .
shit . aku da buat dosa hari ini .
menghina orang tanpa pengetahuan orang .



*Ya Allah ampunilah dosa hambamu ini .
sori brader . kire nasib lu memang baik sebab gua tak expose nama lu .


*mengeluh*



tengok tu . setan gelak gelak tengok kau bikin post ini . 
ceh . yela aku nak g sembahyang laa ni .






lawak btol . 

2 comments: