Friday, September 3, 2010

Blogging is fun . but . annoying :)

Yeah . This is not my first doing this stuff . yeah . blogging . da bertahun-tahun aku buat bende ni . tapi 1 blog pon tak pernah jadi .


Maklum . budak-budak lagi . haha . now . aku pun hairan pasal apa tetibe aku sangap nak buat blog plak .


haaa . pengaruh kawan kot . kat facebook diorang dah siap copy alamat blog diorang nak promot . bile tengok sekali lalu . best gak buat blog ni . apa lagi . terpaksa laa aku melayan nafsu "blogging" aku ni .


ada orang cakap : blog buat mase laa anep .. kau lepaskan perasaan kau kat blog . kau kutuk orang . kau tulis kat blog ini . alaa macam diari . semue bende kau nak tulis bagi orang bace ?


Hey kawan . takkanlah dalam blog pon aku nak tulis :

HARI INI HARI ISNIN . AKU BERAK DALAM SELUAR KAT BUS 
HARI INI HARI SELASA . AKU KENTUT DEPAN AWEK AKU . SEGANNYE
HARI INI HARI RABU . AKU TIDO SAMPAI PETANG .


bodoh ke pandai ?
Maka sebab itulah . Tuhan bagi otak untuk berpikir .


kalau kau rasa dalam kepala kau ade otak .. maka berpikirlah .
gunakan blog untuk tujuan yang positif . not non-positif .




Yeah . aku da ready nak berblogging . yeee weehoooo !!!!

No comments:

Post a Comment